Garantivillkor

Vi på digitalboxen ger dig ett års garanti på ditt serviceärnde för din trygghet. Du har alltså garanti på den reservdel vi monterar in och på att vi utför ett korrekt arbete. Garantin gäller däremot inte bl.a. fysiska skador. Vänligen läs noga igenom villkoren nedan för att garantin ska gälla.

Garantin gäller INTE:

Sprickor

Har telefonen eller surfplattan fått en spricka i antingen glas eller LCD gäller inte garantin, oavsett om du har glasskydd eller inte. Inga sprickskador täcks av garantin.

Fysiska skador

Om du har exempelvis har tappat din enhet, om enheten är deformerad/böjd eller om du har råkat ha den i fickan mot något hårt gäller inte garantin.

Fuktskador

Garantin gäller inte fuktskador. Trots att vi använder samma tejp som tillverkaren kan vi inte garantera att telefonen blir vattentät om telefonen ursprungligen varit detta enligt tillverkaren.

Garantin gäller:

Reservdel

Vi väljer endast de bästa reservdelarna på marknaden för att ge dig bästa möjliga kvalitet på ditt serviceärende. Originaldelar används om det finns sådana reservdelar att tillgå. Därför ger vi dig ett års garanti på dessa ifall exempelvis touch-funktionen skulle sluta att fungera på vissa delar av skärmen.

Arbete

Vi på digitalboxen har mångårig erfarenhet av service av mobiltelefoner och surfplattor. Därför kan du vara trygg att vi utför ett professionellt arbete. Om något skulle gå fel vid reparation åtgärdar vi givetvis det kostnadsfritt.

Uppvisande av kvitto

Du måste alltid uppvisa ditt betalkvitto för att ärendet ska täckas av garantin. Har du slarvat bort eller slängt kvittot försöker vi dock alltid hitta en lösning och reducerar priset i den mån vi kan.

Har ni några frågor eller funderingar angående ovanstående är ni hjärtligt välkomna att höra av er till oss. Har ni exempelvis bytt skärmen och tappat den igen gör vi så gott vi kan för att reducera priset för er.

Kontakta oss här